Subject: FW: hambaarstide pädevusest
From: "SM Info"
To: "SM Info"
Date: Tue, 16 Apr 2024 11:27:05 +0300

From: Helen Lang <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 11, 2024 9:34 PM
To: Heli Paluste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anniki 
Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kersti Esnar 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Re: hambaarstide pädevusest

Tere!

Saadan vastuse Teie 2. aprilli e-kirjale, koos selgituse küsimisega TTKS 
tõlgendamise kohta ning ettepanekuga võimalikeks edasisteks sammudeks.

Oleme igati avatud aruteluks ning valmis kohtuma.

Lugupidamisega

HELEN LANG

tegevjuht

Eesti Hambaarstide Liit
+372 5696 5513

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.ehl.ee <http://www.ehl.ee>

Narva mnt. 7a (B korpus, ruum 512)

Tallinn 10117

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalseid andmeid ning 
seda võivad kasutada vaid kirja saajad. Palun ärge edastage ega avaldage 
kirjas olevat teavet teistele inimestele ilma saatja loata. Juhul kui olete 
saanud e-kirja eksituse tõttu, teavitage palun kohe saatjat ning kustutage 
kiri.
This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.